söndag 31 januari 2010

Dagens


Idag blev det wok med ris. Jag vet inte vad jag ska kalla den här rätten, riktigt jäkla god var den iaf. Jag hade i broccoli, paprika, morot, lök och entrecôt. Det var skitenkelt att göra och jag antar att jag kommer att frossa i den här och gårdagens räkpasta hela nästa vecka haha. Nästa vecka kommer jag säkert hitta på en massa nya rätter, får helt enkelt se vad som poppar upp i mitt huvud.

Idag har jag hittills varit på stan för att köpa biljetter hem till Lund och jag hittade jättebilliga till- och frånbiljetter så nu är det bestämt att jag ska hem en gång i mars och en gång i april. Det är långt till dess jag vet, men jag längtar redan!:)

Ikväll kanske det blir bio med Jennie och Malin, vi ska se Sherlocks Holm. Jag har faktiskt velat se den ett tag eftersom den verkade bra efter att jag sett trailern. Men innan dess blir det att tvätta mina skitiga tröjor och plugga matte.

Puss & kram
Fei
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar