söndag 17 januari 2010

100117

Mina vänner är så sjukt underbara, inga ord kan beskriva hur mycket de betyder för mig. Alla ställer upp och gör så gulliga saker och är bara så allmänt omtänksamma. Jag sitter typ på toppen av lyckan, om man nu kunde säga så.

En vän som jag inte träffat och knappt pratat med på ett halvår har nyss lovat att hon ska åka upp till Sthlm för min skull om några veckor och jag är så jäkla glad!!! Jag hoppas att jag kan ha min fest den helgen hon är här men jag får helt enkelt se hur det klaffar med lokalhyrningstiderna...jag älskar verkligen att fixa fester!:D

Idag hälsade jag på en nära vän som nyligen fått hjärnskakning och idag blev första gången på ett halvår som hela vårt femmannagäng varit tillsammans och det var verkligen en sjuklig nostalgikänsla över det hela. Jag kände ett lyckorys hela eftermiddagen när vi var hos henne.

Kvällen blev svettig efter ett träningspass tillsammans med Sara och emma. jag känner att jag verkligen har saknat träningen och att det kommer bli mycket mer i år än förra året...jag har iallafall bestämt mig för det haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar