måndag 11 januari 2010

100111

Då var man färdig med den förbannade mattetentan. Hatar, hatar matte! Jag vet inte hur jag ska lyckas fatta linjär algebra. Verkar som att jag får be Fredrik flytta ihop med mig så att han kan hjälpa mig dygnet runt haha.

Jag sover numera på en ihopfällbar säng i min lägenhet och ja, jag njuter verkligen av att bo där. efter att jag inrett färdigt kommer den att vara varje mans drömkåk haha.

Idag köpte jag en "varm" macka i restaurangen under min lägenhet Nancy, jag chansade på en kalkonmacka och den visade sig smacka skit. Så jag la den åt sidan. Efter att varken fått i mig en lunch och en fem jävla timmars mattetenta var jag både sjukt frusen och hungrig. Jag tog upp mackan och då var den faktiskt god. Tänk så mycket hunger kan göra...Jag skulle säkert tycka bajs vore gott om jag inte käkade på ett tag:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar