fredag 1 januari 2010

100101

Den första dagen på det här året har jag tillbringat med familjen hemma och det känns underbart. Idag måste vara den kallaste dagen på länge, min termometer mätte nästan minus tio i morse och kylan kombinerades med fukt vilket gjorde att det inte gick att gå en promenad utan skidbyxor utan att tro att man snart ska få köldskador.

Jag hade en jätterolig kväll igår hos några familjevänner. Jag tände aldrig några raketer för jag tycker personligen att det räcker att bara stå och titta på. Det är bara korkat att lägga så mycket pengar på något som bara försvinner på några sekunder och som dessutom fördärvar miljön. Undra om det finns några ekologiska fyrverkerier? Det skulle vara kul att veta.

Imorse vaknade jag efter en drömlös natt, no nightmares och jag vaknade riktigt glad. Det kanske innebär att 2010 kommer bli ett bra år, vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar