måndag 1 februari 2010

100201

Jag är hemkommen från skolan, efter en KS som jag kunde har gjort bättre. Jag kunde allting men det är de där räknefelen som förstörde min dag. Bah! Egentligen gör det inte så mycket för jag kommer kunna allting till tentan, bara irriterande eftersom jag kunde det.

Igårkväll var jättetrevligt, jag trodde att det bara skulle bli Malin, Jennie och jag på bion. Men Lukas och Fredrik kom också. Vi såg Sherlock Holmes regisserad av Guy Richie och jag tycker att det var en asbra film. Bästa filmen jag sett på ett år iaf så den är verkligen värd att se.

Ikväll ska jag börja träna! Jippi jag är så taggad:) Det blir step på Frescatihallen, senast jag körde step var kanske för mer än ett halvårsen. Det bästa är att Jennie också gillar step och aerobic så vi kommer typ tagga varandra fram till sommaren...förmodligen. Sixpack till beach 2010 baby!;)

1 kommentar:

  1. Det stämmer Fei ;) Beachen 2010!
    Jag är riktigt taggad för stepen ;D

    SvaraRadera