söndag 24 januari 2010

Nätdejting

Visst har det alltid varit så, lite tabubelagt att nätdejta. De som blir medlemmar på sådana ställen som Mötesplatsen är bara de som är extremt desperata och fula. Men jag tycker verkligen att det är fel av folk att tänka så. Egentligen är det väldigt smart eftersom det sparar tid och svett och chansen att träffa Mr. right ökar plötsligt med det dubbla.

Jag själv har aldrig funderat på det riktigt mycket, men bara för skojs skull kollade jag hemsidan för första gången i mitt liv. Jag skrev in att jag var en man i 20-års åldern som söker en kvinna i 20-årsåldern och tjejerna som poppade upp var riktigt söta(större delen), och när jag kollade på killarna fanns det ju riktigt många som var snygga.

Det vore faktiskt roligt och bara prova på men jag är ganska mesig av mig och är lite skeptisk för säkerheten, jag undrar hur många som är helt ärliga med sin identitet och om man nu ska träffa personen i verkligheten kan det ju vara rätt läskigt. Så ska jag nätdejta så kommer det bli efter att jag fyllt 25(om jag inte har en kille då).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar