onsdag 6 januari 2010

100106

Jag var på NK:s stora vinterrea som startade idag, det var minus femton ute och kön in till NK var drygt 500m lång en halvtimme före öppning. Jag hade ingen aning om att så mycket folk skulle vara där, speciellt inte i kylan. Jag kunde knappt stå still i fem minuter utan att frysa fötterna av mig. Under hela den tiden jag och mamma gick runt NK tänkte jag "Herregud vad mycket folk, herregud, folk roffar åt sig strumpor för hundra kr paret som om de vore gratis." Jag överdriver inte. Inte ett dugg.

Mamma köpte två jättefina klänningar, när hon hade på sig en av dem måste jag säga att jag aldrig sett henne så vacker. Hon shoppade verkligen loss idag, kanske berodde det på att hon hade pappas kreditkort också haha. :P Jag fick en mascara som en julklapp i efterskott, blå såklart! Jag har alltid blå för jag tycker att det bringar tur;)

Just nu sitter jag inne med flera lager tröjor och fryser så att jag skakar, funderar starkt på att ta ett bubblande bad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar