lördag 30 januari 2010

100130

Igårkväll blev det myskväll hos Malin med några kompisar, vi bakade en smarrig kladdkaka med daimgrädde på. Sen kollade vi på film, vi såg "The holiday" och jag som älskar happy-ending filmer blev ju riktigt glad över filmvalet! Det var bara jag som inte hade sett filmen och jag tycker att den var skitbra så den är verkligen rekommenderad.

Ska jag säga något som är riktigt skönt att få bo ensam är att det inte finns någon som grinar för att man kommer hem halv tre på natten och kan sova hur länge som helst utan att någon börja störa. I looove it!!! Hemma har det alltid varit så att mamma vägrar låta en sova efter halv tio på helger och hon går alltid upp jättetidigt och väcker hela fanskapet med sina kastruller och skålar. Och det bästa av det bästa är ändå att jag får planera allt efter mig själv och det är så jäkla underbart.

Nu ska jag fixa i lägenheten, handla billig studentmat och plugga. Ikväll får jag besök så jag måste städa. Men först en lång varm dush!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar