tisdag 12 januari 2010

100112

Nu är jag hemma i Lund efter 6 timmars tågresa, just nu mår jag inget vidare i magen för det känns som att jag ska spy och jag vill verkligen inte det.

Min dag har varit väldigt rolig annars, jag träffade Sarah som jag inte sett på nästan en månad och vi flummade runt som vanligt. Först åt vi på den bästa(enligt mig) thailändska restaurangen i Sthlm Lemongrass och sedan drog vi hem till mig där vi drack mitt favorit-te Vanilj som luktar som glass:)

Jag har för övrigt shoppat en massa inredningsprylar som förvaringslådor och dukar som är zebramönstrade. Jag hittade dukarna hos H&M Home och killen i kassan var riktigt entusiastisk när jag sa att jag skulle inreda med zebramönster, han visade mig alla modeller.

Just nu känns mitt hår jätteskitigt, minns knappt när jag senast tvättade det. Men nu är jag så jäkla trött så jag får ta och fixa det imorgon så att jag kan träffa några vänner haha.

Puss & kram
Fei

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar