söndag 17 januari 2010

100117

Jag fick en riktigt kul födelsedag igår som jag firade med familj och vänner. Jag som inte hade trott att det skulle vara möjligt för mindre än en månad sedan.

Det var så härligt att se alla välbekanta ansikten på en och samma gång igen. Vissa hade man inte sett på mer än ett halvår och vissa hade man sett för nån månad sen. Först käkade vi på en indisk restaurang som hade supergod mat och sedan följde de som ville med ut på dansgolvet.

Jag fick flera glas rödvin hemma hos Ken innan jag skulle iväg så redan då var jag lite lullig och sen beställde vi in en stor flaska vitt vin på restaurangen, det blev rätt dyrt men lite får man pröjsa på sin 20-årsdag hehe.

Jag fick många fina presenter och bland annat en av det gulligaste jag varit med om. Några av mina bästa vänner hade köpt ett presentkort på Sturebadet till mig bara för att jag skulle få chansen att prova på, kanske helt enkelt för att jag omedvetet tjatat om hur onödigt dyrt jag tyckte att det var. Haha, när jag varit där så lovar jag att skriva på bloggen exakt hur det var. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar