söndag 24 januari 2010

100124

Nu känns det verkligen tomt, jag har typ gjort allt som jag planerat in, of course så blir jag aldrig färdig med matten, men bortsett från det liksom.

Jag blev precis färdig med min tvätt innan nästa person kom in. Nu efteråt märkte jag att min ena vante har försvunnit på ett mystiskt sätt. Det är faktiskt rätt konstigt och riktigt jäkla irriterande, nu har jag inga vantar.

Det blev sedan en trip mot Prisextra och bakning som gällde på eftermiddagen. Så nu är jag två kladdkakor rikare.

Jag var jätteglad under dagen när jag höll på med allt men nu känns det bara tomt och tråkigt. Jag lurade hit en kompis för att jag behövde hjälp med några boxar men eftersom min förra hyresvärd inte var hemma så sket det sig.

Aja, ska ta tag i plugget nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar