måndag 1 mars 2010

100301


Första mars och det töar ordentligt, dock snöar det fortfarande. jag blev nästan lite arg när jag tittade ut genom fönstret imorse. Men aja, det är iallafall plusgrader...tror jag.

Idag har varit rätt lungt, jag fick ett telefonsamtal om sommarjobb på gröna lund imorse, de sa att jag ska på en gruppaudition i slutet av mars. Efter skolan satt jag och nötte matte på mattehjälpen, envarre känns svårt att greppa i vissa delar. Men jag kämpar på så gott det går...som jag alltid gör.

Dagen avslutades med Bodypump på Frescati-hallen. Både armar och ben känns fullständigt förlamade nu så det ska bli skönt att äntligen få sova. Jag lagade två små rätter idag, väldigt enkla, tog kanske tjugo minuter sammanlagt att göra. Det här borde vara standardmat för alla studenter, jag menar det går snabbt, är lättlagat, skitgott och nyttigt. tror inte det kan bli bättre haha.

Nu ska jag lägga mig och lyssna lite på Ke$has album animal.

Godnatt!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar