torsdag 18 mars 2010

Igår

Det blev nästan bara plugg igår vilket kändes segt, kändes nästan som att rumpan var fastlimmad efter ett tag. Jag gick ut för att ta en nypa luft och blev räddad av en skyddsängel, en isklump som var stor som en melon störtade ner bara en meter framför mig. Jag var helt skakis efteråt, jag menar, om isklumpen vägde ca 5 kg och husen var 20 m höga så skulle det vara som att 100kg störtade ner på mig. Jag skulle garanterat dött eller bli handikappad i resten av mitt liv, bara tanken får mig att rysa. Jag hann knappt reagera förrän den landade och jag fick is på mig så jag antar att jag inte skulle hinna reagera om jag hade dött.

Jag är väldigt glad över att jag lever och kan göra den jävla mattetentan idag. Åh vad skönt det ska bli när den är över och jag får åka hem till Lund...längtar, längtar, längtar!

Igårkväll kom Jennie på besök och vi käkade middag, pluggade lite matte och fjantade oss lite vilket var superskönt efter en helt fucking asocial dag.

Önska mig lycka till på tentan, nu ska jag plugga lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar