lördag 6 mars 2010

100306

Jag är så jävla trött nu så jag funderar på att lägga mig redan nu klockan nio. Man blir trött av att plugga med en hungrig mage och ögonlock som vill smälla ihop vilken sekund som helst.

Jag har pluggat, städat och varit och tränat på afro. Det var verkligen roligt! Kände mig riktigt glad och peppad efter träningen då jag satte mig framför envariabel analys och pregade i mig en stor bit pizza. Det är sjukligt många formler som jag försöker lära mig utantill och det känns just nu nästan som en omöjlighet och även om jag skulle lära mig det nu skulle jag säkert glömma det väldigt snabbt när tentan är över. Jag stör mig så mycket på att vi varken får använda formelsamling eller grafräknare....suck, någon, ge mig en extrahjärna tack! Helst med förprogrammerade formler:P

Nu tänker jag faktiskt lägga mig, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar