söndag 7 mars 2010

100307

Sitter och pluggar efter en dag med många avklarade ändamål, det känns faktiskt riktigt bra trots att matten inte går jättebra. Jag har gått och handlat och jag håller faktiskt min budget hittills med 400kr till mat varje vecka. Jag har skrivit en matlista på vad jag ska äta den här veckan så allt känns plötsligt mycket enklare, det betyder inget impulsköp, äta ute eller risk för idétorka i brist på mat i kylskåpet. Alla borde faktiskt planera för veckan innan de går och handlar, det blir mycket lättare och framförallt billigare.

I eftermiddags var jag på bodyjam och efter det core. Jag känner mig så pigg nuförtiden men jag tränar främst för att inte tyna bort framför matten haha.

Jag hoppas ni haft en bra helg! Själv så hade jag förväntat mig en väldigt pluggig och asocial helg men den blev lite av varje trots allt så jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar