måndag 8 mars 2010

100308


Idag avslutade jag dagen med entrecot-wok och äggtomat-röra med ris. Det var riktigt gott och jag känner mig fruktansvärt mätt och trött nu. Jag var på Bodypump vilket var jäkligt utpumpande som vanligt men gav inte riktigt allt eftersom att jag kände att mina muskler sa ifrån efter träningen igår och i förgår.

Annars har dagen bestått av skolaskolamattematte och jag borde vara nedstämd men det är jag inte, mycket för att det kändes som vår för första gången i år. Solen sken, det var plusgrader och jag trallade runt i jeanskjol, jepp jag skojar inte. Man måste ju inviga våren haha!

Imorgon blir en lång dag, jag och några i min kemilabbgrupp ska göra en powerpoint efter skolan som jag hoppas inte tar allt för lång tid. Jag är så jäkla trött på att jobba om de där solcellerna efter över två månader av tjat om det.

Nu måste jag ta tag i disken....uuuuughhhh!!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar