tisdag 2 mars 2010

100302

I eftermiddag har det varit matteplugg för hela slanten, det börjar klarna lite och för första gången i envarre så känns det som att jag kan klara tentan om två veckor.

Jag var och tränade på Frescati idag igen och idag blev det dansaerobic vilket var riktigt tråkigt eftersom tränaren var himla opeppande och tråkig och knappt kunde sina egna dansteg. Egentligen skulle det vara bodyjam men det var inställt, jag tycker Frescati borde skärpa sig lite!

Men lite svettig av passet blev jag iaf och dagen avslutades med lite rester från igår och samtal med mamma och pappa, jag saknar de så mycket!

Imorgon är det biopremiär för Alice i underlandet 2 med Johnny Depp, har trånat efter att se den ett tag så ska verkligen bli kul att se den, fast det blir inte förrän på torsdag eftersom jag kommer ha fullt upp imorgon med skolan.

Nu ska jag titta igenom Mekaniken till morgondagen och sist men inte minst, kurra ihop mig till en boll under täcket. :P Nattinatt!

1 kommentar:

  1. Duktig du är som pluggar så mycket :)

    Och ja, jag fick verkligen spänning i vardagen! Saknar dig också, men vi ses säkert idag!? :D
    Puss

    SvaraRadera