torsdag 18 mars 2010

100318

Mattetentan gick inte så bra som väntat eftersom provet inte alls var likt de tentorna vi fick öva på och det verkar som att det gått dåligt för hela vår klass på den här så då känns det väl mer okej även om det inte känns bra.

Jag är så jäkla trött nu, ska gå upp sex imorgon för att göra mig iordning till min färd mot Lund. Jag kollade SJ-tågen och tydligen så står inte mitt tåg med, så jag måste dra dit en timme tidigare för att försöka fixa min biljett så att det blir nån resa. Jävligt irriterande det här med inställda tåg, är andra gången för mig och jag åker inte ens ofta.

Jag kom hem sju från tentan och har storstädat och ätit fram tills nu...Jag städar alltid innan jag ska åka iväg, det känns så skönt att komma hem till ett rent hem...nej, nu ska jag sova! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar