måndag 15 mars 2010

100315

det är lungt, jag överlevde massakern...haha den såkallade massakern på kth. Tidigt i morse fick jag reda på via facebook att idioten blev gripen. Blev himla lättad, men känner en jävla ilska mot personen eftersom han sa att han skämtade. Han förtjänar en fet örfil från varje elev på kth, om han har en hjärna så skulle han inte ha en efter det.

Kemitentan idag gick väl sådär, det var svårare än de tentorna vi har fått öva på men eftersom det var hot igår om massakern, så kommer vi få göra en tenta till om två veckor. Två chanser att fixa betyget är inte illa!

Med den första tentan avklarad "firade" jag och Jennie med att gå på bodypump, som de sanna, starka och tuffa kth-studenter vi är.

Fram till torsdag så ska jag PLUGGAPLUGGAPLUGGA! Jag darrar inför mattetentan i envariabel analys men jag har bestämt mig för att klara den, då måste jag ju klara den...eller hur?

Nu ska jag lägga mig, sova ut så jag kan kasta mig mot matteböckerna imorgon. Bli inte förvånade om ni inte hör något från mig för antagligen har jag det väldigt kul med dem.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar