fredag 19 mars 2010

På tåget mot Lund

Just nu sitter jag på tåget hem och mådde superdåligt...har huvudvärk och noll aptit. Jag satte mig här halv nio och det e först nu som jag orkat ta fram laptopen. Jag kommer fram om ungefär en timme, egentligen skulle jag med ett Intercity-tåg men det blev inställt så jag hade en stressig morgon då jag skulle försöka byta biljett. SJ var schyssta och bytte till en första-klass biljett, det är första gången i mitt liv som jag upplever första klass faktiskt. Känns helt okej, fattar inte varför man vill pröjsa flera hundra extra för det eftersom enda fördelen är bredare stolar och frukt och te.

Ikväll ska jag dricka vin med Karin och kanske blir det till att dra ut en sväng i Malmö stad och parta, har ju nästan börjat mögla ihop med stolen där hemma i dagar nu så ska verkligen bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar