tisdag 16 mars 2010

Lunch till en tentapluggande student


Efter en förmiddag med matteplugg och träning på Frescati med Jennie, så kastade jag mig över tomat- och basilika biff med ris och tomatsås(gjorde den i söndags). Jag har fått en ny favorit på tallriken, nämligen groddar. Visst klingar det nyttigt? Det är det, OCH supergott! Salladen från i söndags är redan slut på grund av att jag blandar det med groddar hela tiden. Nu när det enda jag gör utöver plugg, matlagning, så blir experiment i köket min enda spänningen i vardagen haha.

I söndags lassade jag hem massa bullar, choklad, olika drickyogurtar och chiquita-juice...det kändes bra:) Jag håller faktiskt min budget på 400kr/vecka, mindre till och med. Hittills har jag klarat mig på 300kr/vecka, det är faktiskt lättare än jag trodde.

Nu ska jag fortsätta med plugget, YEAAAH!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar