söndag 28 februari 2010

100228


Visst ser blommorna mycket bättre ut idag? Jag snittade dem och hällde i vatten med honung i för jag har hört att det ska vara bra. Idag har jag tränat, pluggat och sökt jobb inför sommaren. Jag måste verkligen få ett jobb till sommaren och har säkert ägnat sådär 20 timmar åt att söka nu. Nån dag nästa vecka ska jag ge mig ut i stan och dela ut en massa cv.

Den kommande månaden måste jag försöka effektivisera min matbudget, jag räknade ihop att jag överskridit den med 500kr denna månad. Så nästa månad ska jag snåla och se hur lite jag kan leva på, Jag kan nog börja med 400kr per vecka...men säkert kommer jag börja klaga efter två veckor men jag tror att jag kommer lyckas om jag inte drabbas av nån katastrof.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar