torsdag 4 mars 2010

100304


Idag stack jag och några vänner och såg Alice i underlandet i 3D. Det var otroligt häftigt att se i 3D för jag har faktiskt aldrig gjort det innan, det kändes iblnd som att jag nästan kunde röra vid katten Chess. Det var verkligen skithäftigt! Okej, så lite kritik på filmen; det var väldigt dålig handling men effekterna och Johnny Depp gjorde hela filmen värd att se. Jag hade nog för höga förväntningar också men det var kul att de hade dekorerat biosalongen och att alla biogubbar hade satt på sig maskeraddräkter som ni kan se på höger bild.

Imorgon ska en kompis från Linköping komma och hälsa på, det ska bli kul att träffa honom. Vi får se vad vi hittar på...kanske bowlar men då måste jag klippa naglarna...vilket påminner mig om hur längesen jag senast spelade på ett piano. Allt för längesen, men äh, jag får ta mig tid efter tentorna. Nu ska jag ta en dush, imorgon ska jag försöka köpa konserbiljetter till Lady gagas Monsterball. För den får man ju ej missa!

Pussss
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar