tisdag 9 februari 2010

100209

Jag är så jäkla trött just nu! I morse gick jag upp extra tidigt efter en natt med dålig sömn. Jag pluggade matte innan jag skulle guida runt på KTH med de andra. Jag skulle hämta ut biljetterna till kinesiska nyår med men tydligen sprang jag drygt 4 km i onödan för att få tag i de jäkla biljetterna-de var nämligen slut. :/ Jag blev verkligen skitsur men jag fick iallafall motion för dagen haha.

Jag guidade runt Stockholms gymnasister och det var faktiskt rätt trevligt efter ett tag. När jag och Tanja samlade in enkäterna fick vi överlag 5 av 5 som guider...det e ju inte helt fel. Jag fick en jättevarm tröja som tack och den är verkligen uppskattad eftersom jag alltid är så frysen av mig...ni vet dålig blodcirkulation. Och det kombinerat med att bara äga tre halvkassa tröjor är ingen hit.

Jag stör mig på en massa saker just nu, mitt internet är skitsegt och spotify slutar att fungera hela tiden, jag måste plugga och måste ta igen allt jag missade i skolan idag...och jag måste diska. Haha, önska mig lycka till.

Nej, nu ska jag ta mig samman! Till duschen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar