torsdag 18 februari 2010

100218

Jag var och tränade bodypump efter skolan och är numera helt slutpumpad. Båda mina armar känns tunga som sten och bara att mikra kvällsmaten var en ansträngning.

Jag hatar att komma hem till en tom lägenhet, en tom lägenhet där inget annat än en trave smutsig disk väntar. Jag hatar att diska, på senare tid har det blivit väldigt dåligt med diskandet haha, jag tror att jag är i stort behov att skaffa mig en diskare...någon frivillig?

Jag önskar att jag hade haft en tv just nu, jag missar fan hela vinter-OS och min favoritdel som är konståkning är jag mest sur över att jag missar. Hatar att min dator buggar så jäkla långsamt...jag är verkligen djupt besviken på Tele2.

Imorgonkväll kanske det blir utgång mot Maskinarnas efterfest i "smörjkammaren" tror jag att det heter. Får helt enkelt se om jag pallar, vill inte supa bort en hel helg när vi har KS i mekanik nästa vecka. Äh, jag får ser hur det blir imorgon...Godnatt på er!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vi på Tele2 tycker det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling. Det bästa du kan göra är att kontakta kundservice på 0772- 25 25 25 för att tala med vår tekniska support som direkt påbörjar felsökningen. Det är dock viktigt att du har datorn nära tillhands om teknikerna behöver be dig kontrollera vissa inställningar i din dator. Hör gärna av dig till mig om du har funderingar eller frågor till alan-a.kocevic@tele2.com.

    Med vänlig hälsning,

    Alan Kocevic, Tele2.

    SvaraRadera