måndag 15 februari 2010

100215

Jag är verkligen trötttrötttrött, jag sov alldeles för lite i helgen men det var värt det. Helt sjukt hur underbar min alla hjärtans dag blev.

Idag började dagen med KS i kemi, jag hade bara pluggat väldigt lite men jag tror det gick hyfsat bra. I vanliga fall brukar jag vara den sista som lämnar in och gå därifrån, men idag var jag så jäkla trött och orkade inte bry mig om det skulle gå bra eller dåligt och ville bara hem och sova, så jag lämnade in först. Det har faktiskt aldrig hänt innan.

Nu har jag en stor jävla diskhög som måste bort och jag känner verkligen noll energi till att göra någonting. Disken är från igår så jag kan inte vänta till imorgon, tre dagars disk blir svår att få bort. Igårkväll tvättade jag till halv tio och somnade nästan ifrån tvätten och kemiboken, nu borde jag ta tag i plugget men jag känner ingen motivation, kanske därför jag hamnade framför datorn haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar