söndag 14 februari 2010

Ute på vift


Mitt kinesiska nyår firades med att gå ut med min kära Karin. Vi skulle egentligen till Ambassadeur på Stureplan, men sen hamnade vi på en förfest med Karins jobbarkompisar; tre jävligt schyssta killar som sysslar med IT. Eftersom en av killarna hade kontakter på Grodan och stod på VIP-listan fick jag och Karin hänga på och komma in gratis, trots 25-årsgräns eller vad det nu är, och trots att kön var smällfet så fick vi komma in först. Det kändes riktigt najs faktiskt.

Jag köpte en ny ögonskugga på Make up store igår som jag har på bilden, den är faktiskt jävligt bra för den funkar både som eyeliner och ögonskugga och satt från åtta till fyra på morgonen då jag var jävligt slutfestad och nöjd med kvällen. Jag har nog aldrig varit så vild i hela mitt liv, och jag hade verkligen, verkligen kul!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar