söndag 7 februari 2010

100207

Jag har haft problem med datorn sen igårkväll, internet är ovanligt seg och spotify slutar att fun ka då och då. Jag är så sjukligt beroende av spotify för utan den har jag ingen musik och det blir föör tyst här hemma.

Jag har pluggat på idag, igår både städade jag och handlade mat så det slapp jag göra idag. Istället blev det tvättning, yeah!

Jag kom på att sedan jag skaffade träningskort i måndags så har jag tränat totalt5 gånger. Jag tror faktiskt att det är rekord för mig och jag känner mig mycket piggare och extra duktig. Jag är verkligen glad över att jag inte drabbats av någon förkylning som mer än 50% av min klass har blivit...får helt enkelt hoppas att det håller i sig:)

Nästa helg e det kinesiska nyåret, det blir tigerns år och jag funderar på att ha en fest. Min goda vän från Lund, Karin kommer på besök i Sthlm så nått roligt kommer att hända i helgen iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar