lördag 27 februari 2010

100227

Alltså, nä! Jag är så uttråkad, jag vill hitta på nått kul ikväll egentligen men jag måste kämpa med matten. Kämpa igenom den här sista perioden innan tentan om två veckor. Gaah jag har varit hemma hela dagen men fan va mycket jag fått gjort och lärt mig ändå så lite kul kanske jag kan hitta på ikväll.

Jag har gjort en jättestor thailändsk kycklinggryta, tror den kommer att räcka till fyra portioner, sen har jag fyra portioner köttfärssås infryst i min minimala frys så numera är facket proppfullt. annars har jag städat och tvättat massor. Jag fick besök idag och fick en bukett blommor som redan ser ut att börja vissna haha.

Nej, jag tror jag bestämmer mig för att se en film eller nått och göra det riktigt mysigt härinne. Ha en superbra kväll!

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar