fredag 26 februari 2010

100226

Dagen börjar lugna ner sig nu för mig, jag har jobbat i skolan till halv sex då jag begav mig till Prisxtra för att handla min mat under två veckor. För yes, jag gjorde av med alldeles för mycket pengar, men det var nog bra för jag pallar inte springa dit mer än nödvändigt. Halvägs dit trampade klantiga jag i en 2 dm djup slaskpöl i mina redan iskalla Converse. Jag kände att jag bara ville dö. jag hade två val; antingen gå tillbaka, byta skor och springa ut igen eller att fortsätta i genomblöta, iskalla skor och sedan gå tillbaka. Så vilket val gjorde jag? Båda innebar ju att gå i blöta skor så jag fortsatte mot Prisxtra.

En positiv grej är iallafall att det är plusgrader...som min tränare sa igår när vi gjorde situps; "Snart e det sommar! Kom igen, kämpa för Beach 2010!"

Igår pratade jag med min bästa vän i över en timme i telefon. Fan vad jag saknar henne, Lund, min familj och alla vänner! Fast det är bara mindre än tre veckor tills jag kommer hem igen, fan vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar